Kesidang Moon homestay di Bandar Melaka yang selesa menawarkan penginapan berkonsepkan homestay kepada sesiapa yang memerlukan penginapan ketika berkujung ke Melaka terutama yang ingin berkunjung ke bandar hilir, bandar Melaka, river cruise Melaka, Uitm City Campus atau kawasan berhampiran.

Menginap di homestay adalah lebih selesa dan jimat terutamanya yang datang dalam kumpulan yang besar berbanding menginap di hotel kerana dengan kos menginap di homestay adalah lebih murah. Jadi sekiranya anda memerlukan budget accomodation di Melaka, ataupun anda dapati hotel di Melaka agak mahal, menginaplah di homestay di bandar melaka atau homestay di bandar hilir kerana homestay menawarkan anda penginapan selesa dengan harga sungguh berpatutan. Kesidang Moon Homestay di Bandar Melaka mempunyai 3 bilik penginapan dilengkapi dengan pendingin hawa di bilik utama dan bilik 2 sementara bilik 3 dilengkapi dengan kipas dinding. Homestay ini telah diubahsuai dengan tambahan satu lagi ruang tamu dan dapur yang luas. Rumah ini boleh menampung 15 orang dengan selesa.


Moon Homestay di Bandar Melaka

Untuk muslim sahaja dan kemudahan memasak disediakan seperti dapur gas dua tungku, periuk nasi, cerek dan pinggan dan peralatan memasak yg lain.

Alamat homestay.

164 B, Jalan Kesidang 2/9
Taman Kesidang Seksyen 2,
75200 Melaka

Untuk tempahan sila hubungi kami di talian berikut:

Muhalith: Telefon - 019 6507363
Jamaliah : Telefon - 017 6737363

Facebook: http://facebook.com/kesidanghomestay
Google+ Page: muhalith
Emel: muhalith@gmail.com
Laman web: http://homestaykesidang.blogspot.com

Kadar Sewa:

Jumaat, Sabtu dan Cuti Am serta Cuti sekolah: RM190.00
Ahad - Khamis: RM190.00

Waktu Check-in: 2.00 ptg
Waktu Check-out 12.00 tgh

Setiap tempahan hendaklah di sertakan dengan deposit RM100.00. Kami tidak dapat menjamin kekosongan sekiranya tempahan tidak disertakan dengan deposit. Deposit boleh dibayar ke akaun berikut:

Maybank: 154026071834

Maklumkan segera kepada saya melaui email atau sms setelah bayaran deposit di buat.






Homestay Kesidang Moon mempunyai 4 bilik tidur, 3 bilik air dan 2 aircond. Depan homestay kawasan lapang dan boleh letak kenderaan di depan homestay. 





Homestay Kesidang Moon ini juga dilengkapi dengan kemudahan memasak dan mesin basuh serta peti sejuk. Semua kemudahan ini disediakan untuk menjamin pengunjung akan merasa selesa bila berada di sini.


Moon Homestay di Bandar Melaka
Dapur
Ruang dapur yang cukup luas dilengkapi dengan kemudahan memasak, serta pinggan mangkuk.


Moon Homestay di Bandar Melaka
Peti sejuk
Moon Homestay di Bandar Melaka
Meja makan 8 kerusi dan mesin basuh

Post a Comment